Elektrické Tesly stále trápí své majitele mizernou kvalitou
Velké potíže s kvalitou modelů, jež vyjdou i na více jak tři miliony korun trápí majitele elektrických vozidel značky Tesla. Ti si na problémy stále více stěžují na sociálních sítích.
Ačkoliv se americkému výrobci elektromobilů Tesla pod vedením svérázného šéfa Elona Muska stále daří zvyšovat objemy prodaných vozidel a otevírat i nové továrny pro vykrytí poptávky, vozidla stále vykazují velké množství problémů, které se firmě nedaří vyřešit.
Problémy ale většinou nebývají s bateriemi či elektromotory, které vesměs fungují spolehlivě. Uživatele, kteří za elektromobil od Tesly dají vcelku vysoké částky trápí hlavně interiér.
Právě na to ukazuje i příspěvek jednoho z majitelů Tesly Model S Plaid, který na tuzemském webu společnosti začíná na ceně 3,5 milionu korun. U takového modelu tak už většina kupujících předpokládá skvěle zvládnuté fungování včetně interiéru. Bohužel tomu tak ale podle zkušeností některých uživatelů není.
only 12,000 miles on my Plaid Model S and this is already happening? @Tesla @elonmusk pic.twitter.com/mlz2tdZKdu
— jf.okay (@therealjfokay) August 23, 2022
Uživatel s přezdívkou jf.okay tak na sociální síti Twitter ukazuje fotografii svého Modelu S Plaid, který má viditelně poškozený potah volantu. Podle majitele ale auto nemá najeto více než 12 tisíc mil, tedy necelých 20 tisíc kilometrů. K příspěvku na sociální síti se pak připojili i další uživatelé, kteří mají stejné potíže a volanty viditelně ještě v horším stavu.
Podle majitelů ale nejde o jediný problém, který je s Teslou a jejím interiérem spojený. Většina modelů je totiž nízkou kvalitou interiérů dlouhodobě známá a tak není problém najít videa, ve kterých nespokojení vlastníci drahých modelů ukazují hlasitě vrzající plasty, velké mezery v lícování karoserie a další potíže, které již mají „tradiční“ automobilky většinou spolehlivě vyřešeny.
Automobilka pak většinou k těmto potížím mlčí stejně jako její šéf Elon Musk, který jinak bývá hlavně na sociální síti Twitter velmi výřečný.