Greenwashing je praktika, kdy organizace či firmy prezentují své produkty, služby nebo aktivity jako ekologicky šetrné a udržitelné, přestože ve skutečnosti tomu tak není. Cílem je získat přízeň zákazníků a zlepšit svou image. Tento klamavý marketing může odvádět pozornost od skutečných environmentálních problémů a bránit opravdovému udržitelnému rozvoji.
Přijde brzy konec hybridních vozidel? Vozidla, která měla být mezistupněm od spalovacích motorů k elektromobilům neprodukujícím žádné...
Už za dva roky by měl začít v Evropské unii platit zákaz používání některých marketingových označení. Půjde hlavně o tvrzení, která...
Mistrovství světa ve fotbale, které se letos bude konat v Kataru by podle pořadatelů mělo být první uhlíkově neutrální turnaj v historii....
Evropské banky podle skupiny ShareAction dál investují miliardy do projektů využívajících fosilní paliva. Už dříve přitom banky...
Světový řetězec rychlého občerstvení McDonald's otevřel na konci tohoto týdne novou uhlíkově neutrální restauraci ve Velké Británii....
Stále více výrobců využívá takzvaného greenwashingu, kterým zlepšují renomé svých produktů i své značky. Už od příštího roku by...