Logo EnergoZrouti.cz
Můj profil        Vyhledávání
HLAVNÍ STRÁNKADOMÁCÍZAHRANIČNÍKRAJEELEKTROMOBILITAVODÍK

Diskuze: Nabíjení je noční můrou pro německé majitele elektromobilů

Zpět na článek

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé


Přihlásit se

Přihlásit přes MojeID
Nemáte účet? Zaregistrujte se - je to jednoduché a zdarma


Všechny komentáře
  • odpovědětMilan Smutný před měsícem:

    Bez dotací, tedy peněz vlastně ukradených z kapes jiných spoluobčanů, jsou elektromobily (BEV) neprodejné. Hlavním odbytištěm budou úřady EU, jak jim "čistou" mobilitu nařizuje a opět dotačně zařizuje bruselská byrokracie. Nevyčítám zvědavým lidem, že si za své zdaněné peníze BEV koupí. Taková špičková Tesla za 100 a více tisíc dolarů asi není deklarací majitele, že miluje ochranu planety, ale spíše vyjádřením majetkového statutu. Škoda Enyaq s větší baterkou už vypadá jako auto, ale je za 1,23 milionu korun. Vleče s sebou v podobě baterie neuvěřitelnou trvalou zátěž 450 kg. Baterka se nesmí vybít pod 20 % zbytkové kapacity (baterka se odpojí), také posledních 20 % nabijete jen s velkými ztrátami teplem (zaplatíte je ale), proto se dobíjí jen na 80 % kapacity. Takže z deklarované kapacity používáte 60 %. Takže v Enyaqu zbyde ze 77 kWh sotva na 200 km jízdy v dobrý podmínkách, nikoli s topením či klimatizací, nikoli v mrazu. Tedy se zpoceným čelem možná z Prahy do Brna, ale bacha na zácpy. Rychlonabíjení baterii spolehlivě ničí. Navíc elektřiny bude v Evropě mj. kvůli odstavení německého jádra a kvůli emisím řady zavřených uhelných elektráren brzy velký nedostatek. Už nyní řeší Německo, Francie a Británie předpisy, jež umožní dobíjení elektromobilů zastavit nebo dokonce z elektromobilů zpětně elektřinu vytáhnout a posílit kolabující sítě. To vše se majitelům BEV tají a na to vše se mohou "těšit".

      0
  • odpovědětJohnny Macháček před měsícem:

    Tak si ty blbosti nemají kupovat... :D

      0
  • odpovědět3otek před měsícem:

    Baterkáč není v žádném případě ekologické auto.Ať jde o výrobu elektřiny (fofrníky ani panely to nespasí).Nejhorší je těžba a zpracování kovů nutných pro výrobu baterek.A uvíznout v mrazu někde v Ťokovým průsmyku bych taky nechtěl.

      0
  • odpovědětobr před měsícem:

    Elektromobil nemám ani neplánuji mít .To auto benzinové co mám mě vydrží dlouho a v důchodu nějaký auto na benzín seženu vždy.

      0
  • odpovědětMyšák před měsícem:

    Jezdím na elektřinu pátým rokem a absolutní spokojenost!! Ujeto 187 tisíc km !!! Baterka má degradaci cca - 17 %.... auto jistě přežije...

      0
  • odpovědětPavel M. před měsícem:

    To je zase článek. Jasně je problém že každá nabíječka má jiného poskytovatele, ale přece když jezdím na CNG tak nebudu objíždět všechny pumpy jestli to tam nemají. Jezdím EV už 3 roky a prostě jedu tam kde to znám nebo si o nabíječce něco zjistím na internetu a když to nejde tak tam nejedu. Jak jednoduché.

      0
  • odpovědětJirka1or před měsícem:

    Bez integrované, mobilní nabíječky (elektrocentrály) to nepůjde ani omylem !

      0
  • odpovědětJaroslava před měsícem:

    Běžte už s těmi energetickými nesmysly do háje. Doba elektromobilů ještě nenastala a nějaká pomatená EU ty jejich pomýlené nesmysly nebude přenášet co se týče nákladů na obyčejné obyvatele. Auto za milion na 8 let je šílenost.

      0
    •  Peppa před měsícem:

      Já jezdím "na baterky" už 7 let let, auto má 10let a baterky nemají žádný problém Ty teoretičko.

  • odpovědětlubajs před měsícem:

    Elektromobily jsou slepá vývojová ulička. Budoucnost je ve vodíkovém pohonu. Že EU protlačuje elektromobilitu je jen z toho důvodu, že chce tím vytlačit z přecpaných silnic a dálnic chudinu. O nic jiného nejde. Prostě z individuální automobilové dopravy udělat drahý luxus. Logicky je jasné, že na elektromobily dosáhne jen bohatá vrstva lidí. Jednak elektromobily jsou a budou drahé i ojeté, k vůli malé výdrži akumulátorů a jejich nutné výměně za pár let. A je taky stoprocentně jisté, že víc elektromobilů radikálně zdraží elektřinu, takže na pořízení a provoz elektromobilu nižší vrstvy obyvatel prachy mít nebudou.

      0
    •  obr před měsícem:

      Tak to kecáš s baterkou už to není jako zamlada, takže problém je.

    •  Peppa před měsícem:

      Vodík nemá v osobácích žádnou šanci. Zjevně o komplikacích s tím spojených nic nevíte. To, že se FCEV auta v malých seriích vyrábějí neznamená že se proti BEV prosadí.

  • odpovědětpatamat před měsícem:

    Pepíku slintáš ty, účinnost spalovacího motoru včetně palivového řetězce je vyšší , než elektropohon od výroby elektřiny a těžby uhlí. S bateriovými uložišti na vykrytí špiček a předejití případnému blackout-u ,to bude ještě horší. Tak trochu studovat. Elektřina bude zatížena spotřební daní stejně jako současná PHM, jak jinak budete kompenzovat výpadek daní a příjmu státu?

      0
    •  Anonym před měsícem:

      účinnost, která se u spalovačů uvádí je při ideálních otáčkách a pouze v úzkém rozsahu otáček. Skutečná účinnost za jízdy je výrazně nižší. U elektromobilu je účinnost motoru ve velkém rozsahu otáček a daleko vyšší. Pokud bude elektřina zatížena spotřební daní jako benzin, tak by měla stoupnout cena elektřiny jen nepatrně. 1 litr benzinu je přibližně 9Kw, při spotřební dani dejme tomu 12 Kč by to dělalo zvýšení 1,4 Kč na 1 Kwh elektřiny a při spotřebě elektromobilu 15Kwh/100 km by bylo navýšení cca 20 Kč. Nehledě na to, že si můžete vyrábět doma elektřinu ze solárů zdarma.

  • odpovědětsangre před měsícem:

    A bude ještě hůř. Až jich bude ještě více, ceny za nabíjení se zvednou, takže spalovací motor vyjde levněji, energetická soustava klekne a nejhůř bude za těch 7 let, kdy zjistí, že mají doma bezcenný, nepojízdný krám.

      0
    •  Peppa před měsícem:

      To jsou žvásty! Raději hned spáchejte sebevraždu než to přijde.

    •  duch před měsícem:

      Přesně tak, viz. Texas.

    •  Pepa před měsícem:

      To jsou od vás solidní slinty. Pan kalamita. Pozor na vaši kachnu v troubě, ať není blackout už dnes. Spalovák s mizernou účinností by měli už konečně zakázat. Domů si taky nekupujete "C" třídu spotřebiče, že? Ale spalovacím autem co jen plýtvá zdroje jezdíte. Ach ach. Studujte trochu...

  • odpovědětSam Moravský idiot před měsícem:

    A dobře jim tak.

      0


Doporučené články





Témata



Krajské zprávy