Logo EnergoZrouti.cz
Můj profil        Vyhledávání
HLAVNÍ STRÁNKADOMÁCÍZAHRANIČNÍKRAJEELEKTROMOBILITAVODÍK

Diskuze: Rychlý konec nabíječek elektromobilů? Němečtí vědci pracují na nabíjení za jízdy

Zpět na článek

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé


Přihlásit se

Přihlásit přes MojeID
Nemáte účet? Zaregistrujte se - je to jednoduché a zdarma


Všechny komentáře
  • odpovědětJirka1or před 2 měsíci:

    Rychlý konec nabíječek elektromobilů? Němečtí vědci pracují na nabíjení za jízdy, integrované do vozovky . ----------------------------------------------- To je totální blbost . A kde budou brát Elektřinu ? Dyť ji je Málo pro Domácnosti i Průmysl ! VRTULE a FOTOVOLTAIKA nestíhá, hlavně v zimě ! Zrušili si Elektrárny na uhlí, Jádro, Plyn a teď před totálním výpadkem elektřiny to zachraňovali Dízlovými- Elektrárnami Co k tomu dodat - Bruselští De.bi.lo.vé !!! Reálná je pouze mobilní nabíječka v Elektromobilu, na benzín, nebo Volnou Energii, přes to nejede vlak !

      0
  • odpovědětLaco před 2 měsíci:

    A co takhle nabíjení elektromobilu za pomocí energie blesku. Technicky nenáročné, postačí výsuvná teleskopická anténa a přepínač RADIO -NABÍJENÍ. Poté jen vyhledat prostor s bouřkovou činností. Získaná energie naprosto ekologická a dle výpočtů rychlost nabíjení předčí i nejnovější rychlonabíječky. A chce to jen trochu spolupráce s meteorology.

      0
  • odpovědětJarda před 2 měsíci:

    Tak to můžou začít tahat rovnou troleje :-D

      0
  • odpovědětpavel před 2 měsíci:

    Jak bezdrátové nabíjení automobilu je slučitelné s dnešní snahou o úspory? Jedná se o nejméně efektivní způsob nabíjení, proti drátu jsou ztráty skoro poloviční. I kdyby s nakrásně podařilo je srazit na desetinu pořád to bude enormní nárůst. Nejjednodušší by bylo do střechy zabudovat pantograf, ale ve finále budou elektromobily pro pár bohatejch a politiky a zbytek bude jezdit hromadnou dopravou či chodit pěšky.

      0
  • odpovědětMilan před 2 měsíci:

    Hmm to mě napadlo už před 10lety, ale prvně bych to osadil ve městech před křižovatkami, kde se denně tvoří kolony a lidi tam stojí klidně 15-20minut. Dávat to na dálnice by měl být až druhý krok, protože ať lidé jedou po dálnici kamkoli, na 90% skončí v nějaké koloně ve městě. Když jedu na chatu, tak mi trvá pár km přes Prahu stejnou dobu, jako zbytek po dálnici. Vybudování infrastruktury ve městech před velkými křižovatkami by bylo podstatně levnější - stačily by mnohem kratší úseky... Auta by ale musela být osazena měřičem a online připojením a jednou za měsíc by pak firmy posílala účet za odběr elektřiny, nebo by časem lidé platili paušál jako v bytě s ročním vyúčtováním. Prakticky každý člověk stráví denně 15-20minut, spíš víc čekáním v nějaké koloně, takže tohle by byla rozhodně cesta, jak zlepšit ovzduší ve městech. Ač jsou elektromobily a vodíková auta rozhodně budoucnost, tak jejich zavádění do praxe předběhlo technologický vývoj tak minimálně o 15-20let a jsem přesvědčený, že spěch Bruselských byrokratů a zelených vlád se v dohledné době fatálně podepíše na ekonomice celé EU - EU si tažením proti benzínovým a naftovým autům podřezává větev, na které všichni sedíme. Chytří lídři by postupovali tak, že by v první řadě nalili peníze do vývoje a zároveň do dotací pro chudší lidi, co jezdí ve starých šunkách, aby si je vyměnili za ekologičtější konvenční auta. Místo toho vlády v EU dotují milionáře, aby si mohli pořídit zatím technologické nedochůdče - elektromobil a chudší lidé budou za pár let chodit pěšky... Nic co EU dělá nedává žádný smysl migrací počínaje...

      0
    •  Otazník před 2 měsíci:

      "Nic co EU dělá nedává žádný smysl migrací počínaje..." Nejste vy jeden z těch co věří na rovné okurky?



Doporučené články





Témata



Krajské zprávy