
Jo, ti mrazi, to jsou lumpi, když omezili. Nebo to byly ty mrazy, kdo omezil provoz? Inu, čeština, ta dá Čechům zabrat, což?
Měli jsme tento autobus v garážích a zkoušel se na linkách MHD. Byl to sice výrobce Iveco, ale po pár hodinách to muselo zatáhnout do garže. Nebylo to schopné vyjet kopec a bylo to téměř bez proudu !!! V žitě bych to nechtěl !!!
“tento” autobus. Já bych je zase neházel všechny do jednoho pytle...
Možná mají Norové pravdu, ale městský autobus není osobák. Do osobáku vlezu, zatopím a jedu. Největší výkon potřebuji na začátku, abych zmrzlé auto vytopil a pak už jen pokrývám tepelné tráty. V městském autobusu se při každé zastávce to pracně získané teplo vypustí ven a může se topit nanovo. Takže tam pojede topení pořád naplno.
No ovšem Norové vyvrátili... To jsou bohužel čísla z říše fantazie, jak jsme říkávali vycucaná z prstu, prostě pokud čísla nevyhovovala předpokladům, mnohdy přehnaně optimistickým, bylo to jen a pouze chyba těch čísel. Takže 20%- při jakém mrazu a jak dlouho od nabití, u garážovaného auta nebo toho parkujícího "pod lucernou". V každém případě silně zavádějící výklad a zároveň tvrdá rána zastáncům městské elektromobility.
Ale to přece každý rozumný člověk ví,jen ti vypatlanci v Bruselu jsou stále pod koksem sjetí a jsou placeni za to kdo vymyslí větší ptákovinu!
Snížení dojezdů elektrických vozidel logicky ani tak nezávisí na tom samohybu, ale na typu akumulátorů, které používají. Co se týká potřeby vytápění v zimě, ekonomicky mnohem výhodnější než v těch autech a autobusech topit drahou elektřinou z akumulátorů je topit nezávislými topeními třeba na kapalná paliva. ˇUplně stejnými, jaké se už mnoho desetiletí používají v kaninách náklaďáků a v lepších automobilech. Je ale otázka, jestli takové vytápění autobusů v Berlíně dovolí němcům provozovat jejich zelená ekologická zaslepenost.
odpovědětMašinka před 2 týdny:
Omlouvám se, neomezili, způsobili. I tak jsou to syčáci ! Mrazi jedni.