EnergoZrouti.cz
HLAVNÍ STRÁNKAENERGETICKÁ KRIZEOBNOVITELNÉ ZDROJEELEKTROMOBILITAVODÍK

Diskuze: Silné mrazy omezují provoz elektrických autobusů v Berlíně

← Zpět na článek

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé


Přihlásit se

MojeID Přihlásit přes MojeID
Seznam.cz Přihlásit přes Seznam.cz
Nemáte účet? Zaregistrujte se - je to jednoduché a zdarma


Všechny komentáře
  • odpovědětMašinka | 12. 2. 2021, 16:43

    Omlouvám se, neomezili, způsobili. I tak jsou to syčáci ! Mrazi jedni.

      0
  • odpovědětMašinka | 12. 2. 2021, 16:39

    Jo, ti mrazi, to jsou lumpi, když omezili. Nebo to byly ty mrazy, kdo omezil provoz? Inu, čeština, ta dá Čechům zabrat, což?

      0
  • odpovědětVlk | 12. 2. 2021, 12:40

    Měli jsme tento autobus v garážích a zkoušel se na linkách MHD. Byl to sice výrobce Iveco, ale po pár hodinách to muselo zatáhnout do garže. Nebylo to schopné vyjet kopec a bylo to téměř bez proudu !!! V žitě bych to nechtěl !!!

      0
    • Ikona uživatele

       Martin | 12. 2. 2021, 12:46

      “tento” autobus. Já bych je zase neházel všechny do jednoho pytle...

        0
  • odpovědětStenly | 12. 2. 2021, 12:05

    Možná mají Norové pravdu, ale městský autobus není osobák. Do osobáku vlezu, zatopím a jedu. Největší výkon potřebuji na začátku, abych zmrzlé auto vytopil a pak už jen pokrývám tepelné tráty. V městském autobusu se při každé zastávce to pracně získané teplo vypustí ven a může se topit nanovo. Takže tam pojede topení pořád naplno.

      0
  • odpovědětkalfak | 12. 2. 2021, 11:25

    No ovšem Norové vyvrátili... To jsou bohužel čísla z říše fantazie, jak jsme říkávali vycucaná z prstu, prostě pokud čísla nevyhovovala předpokladům, mnohdy přehnaně optimistickým, bylo to jen a pouze chyba těch čísel. Takže 20%- při jakém mrazu a jak dlouho od nabití, u garážovaného auta nebo toho parkujícího "pod lucernou". V každém případě silně zavádějící výklad a zároveň tvrdá rána zastáncům městské elektromobility.

      0

  • odpovědětKalousek | 12. 2. 2021, 09:04

    Ale to přece každý rozumný člověk ví,jen ti vypatlanci v Bruselu jsou stále pod koksem sjetí a jsou placeni za to kdo vymyslí větší ptákovinu!

      0
  • odpovědětRadim | 12. 2. 2021, 08:26

    Snížení dojezdů elektrických vozidel logicky ani tak nezávisí na tom samohybu, ale na typu akumulátorů, které používají. Co se týká potřeby vytápění v zimě, ekonomicky mnohem výhodnější než v těch autech a autobusech topit drahou elektřinou z akumulátorů je topit nezávislými topeními třeba na kapalná paliva. ˇUplně stejnými, jaké se už mnoho desetiletí používají v kaninách náklaďáků a v lepších automobilech. Je ale otázka, jestli takové vytápění autobusů v Berlíně dovolí němcům provozovat jejich zelená ekologická zaslepenost.

      0
Témata



Krajské zprávy