Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé
Jo, ti mrazi, to jsou lumpi, když omezili. Nebo to byly ty mrazy, kdo omezil provoz? Inu, čeština, ta dá Čechům zabrat, což?
Měli jsme tento autobus v garážích a zkoušel se na linkách MHD. Byl to sice výrobce Iveco, ale po pár hodinách to muselo zatáhnout do garže. Nebylo to schopné vyjet kopec a bylo to téměř bez proudu !!! V žitě bych to nechtěl !!!
“tento” autobus. Já bych je zase neházel všechny do jednoho pytle...
Možná mají Norové pravdu, ale městský autobus není osobák. Do osobáku vlezu, zatopím a jedu. Největší výkon potřebuji na začátku, abych zmrzlé auto vytopil a pak už jen pokrývám tepelné tráty. V městském autobusu se při každé zastávce to pracně získané teplo vypustí ven a může se topit nanovo. Takže tam pojede topení pořád naplno.
No ovšem Norové vyvrátili... To jsou bohužel čísla z říše fantazie, jak jsme říkávali vycucaná z prstu, prostě pokud čísla nevyhovovala předpokladům, mnohdy přehnaně optimistickým, bylo to jen a pouze chyba těch čísel. Takže 20%- při jakém mrazu a jak dlouho od nabití, u garážovaného auta nebo toho parkujícího "pod lucernou". V každém případě silně zavádějící výklad a zároveň tvrdá rána zastáncům městské elektromobility.
Ale to přece každý rozumný člověk ví,jen ti vypatlanci v Bruselu jsou stále pod koksem sjetí a jsou placeni za to kdo vymyslí větší ptákovinu!
Snížení dojezdů elektrických vozidel logicky ani tak nezávisí na tom samohybu, ale na typu akumulátorů, které používají. Co se týká potřeby vytápění v zimě, ekonomicky mnohem výhodnější než v těch autech a autobusech topit drahou elektřinou z akumulátorů je topit nezávislými topeními třeba na kapalná paliva. ˇUplně stejnými, jaké se už mnoho desetiletí používají v kaninách náklaďáků a v lepších automobilech. Je ale otázka, jestli takové vytápění autobusů v Berlíně dovolí němcům provozovat jejich zelená ekologická zaslepenost.
odpovědětMašinka | 12. 2. 2021, 16:43
Omlouvám se, neomezili, způsobili. I tak jsou to syčáci ! Mrazi jedni.