EnergoZrouti.cz

Diskuze: Majitelé plynových kotlů hledají jak uspořit, zapomínají však na úplné základy

← Zpět na článek

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé


Přihlásit se

MojeID Přihlásit přes MojeID
Seznam.cz Přihlásit přes Seznam.cz
Nemáte účet? Zaregistrujte se - je to jednoduché a zdarma


Všechny komentáře
  • odpovědětJindra Běhal | 25. 9. 2022, 11:54

    Mám dlouho atmosférický VIADRUS a čistím také sám. Je to velmi jednoduchý kotel.

      0
  • odpovědětMartin Dostál | 23. 9. 2022, 00:21

    Kdyby měl někdo zájem, ochotný servisák kterého to baví, Praha a Středočeský kraj. 704 904 888. Zkuste změnu k lepšímu.

      0
  • odpovědětPavel Molík | 22. 9. 2022, 18:02

    Souhlasím, zapomínají na základní příčiny zdražení plynu, mezi něž patří i zelené šílenství, neumětelská politika vlády a další opatření státu, která přináší majitelům plynových kotlů obrovské problémy.

      1
  • odpovědětMartin Pieš | 22. 9. 2022, 09:07

    Jo jo, taky bych rád uspořil prostřednictvím pravidelného servisu. Jenže zatím se mi nestalo, že bych servisáka dostal ke kotli na první dobrou. Domluvíme se, nepřijde, dovolená v háji a tak dále. Nezbývá nic jiného, než si servisy začít dělat sám ;-) Kotel Vailant.

      0
  • odpovědětAleš Gregovský | 21. 9. 2022, 22:12

    Ahoj, jsem servisní technik a jestli si někdo dělá servis sám kvůli úspoře nebo jiným věcem je věc každého a každý je plně zodpovědný za svůj majetek já osobně s tím nemám problém. Cena servisu je drahá protože my musíme absolvovat pravidelně školení jak u výrobců kotlů tak i obnovovat licence na plyn, elektro, kalibrovat všechny přístroje na detekci plynu a měření emisí. To celé je během každého roku docela nákladné a šplhá se to do desetitisíců tak asi tolik k ceně. Dále bych se rád ohradil k článku který udává že správný technik u kotle musí být aspoň hodinu aby byl servis proveden odborně nebo provedeny všechny úkony. Tak to je mi velmi k smíchu. Pokud něco děláte denně a to několikrát tak vám garantuji že servis se dá provést s plnou pečlivostí za půl hodiny a tom jsme se shodli i na školení s výrobcem. Přeji klidnou a hlavně mírnou zimu všem. ????

      1
    • Ikona uživatele

       jiří Bystřičan | 23. 9. 2022, 06:46

      Nádherně napsaná reakce ,která má velké ,ALE - jste možná jeden z mála co má čas dělat revize,školení a ještě reagovat na netu - zkušenost vlastní i ostatních je opravdu opačná v okolí nemám servismena s ochotou pracovat - buď nezvedají telefon nebo nebo nereagují na email. když už to zvedne a zjistí typ řekne,že nemá školení ND.... tímto končí -podotýkám,že jsem používal kontakty,jež mají na seznamech mého typu kotle - má to i kladnou stránku - jelikož si pojištovna staví podmínku revizní kontrolu kotle a výrobce ani prodejce ji není schopen zajistit - byť se s tím camcají -ušetřil jsem pojistné za poslední 3 roku neboť jsem ji zrušil - výjimku nechtěli poskytnout

        0

  • odpovědětVladimír Kopečný | 21. 9. 2022, 16:10

    Měl jsem přes 22 let klasickou atmosféru Dakon Unical Dua který odešel a od minulého roku mám kondenzák s pětiletou zárukou, která je ale podmíněna klasickou servnisní prohlídkou. Tento rok poprvé za tisícovku. Pán vyčistil výměník, zkontroloval tlak v expanzce, propláchnul komplet odvod kondenzátu z výměníku, vyčištění filtru topné vody, kontrola těsnosti plynového okruhu atd.atd. Uznám, že vyčištění výměníku bych asi zvládl sám a pár dalších věcí také, nicméně mě třebas vyměnil nějaké distanční podložky protože výrobce kotle řekl že se to má udělat z důvodu různé tepelné roztažnosti materiálu vlastního výměníku a krycího poklopu ( je pravda, že to po pár desítkách minut minulou topnou sezónu občas luplo a co u mě byl před měsícem a vyměnil to na doporučení výrobce, tak to přestalo úplně ) bych asi sám těžko udělal. Tím jenom chci říci, že možná bych zvládl servis sám, ale těžko si sám dám kulaté razítko a při ceně toho kotle se mě to minimálně těch pět prvních let vyplatí.

      1
  • odpovědětAleš Podradský | 21. 9. 2022, 15:15

    Já si každý rok dělám sám, za sedmnáct let jsem se vše naučil. Takových oprav a problémů, návštěv reviznich techniků a opravářů? Byl bych blbej a linek kdybych se to nenaučil. Revize nedělám, alespoň ušetříme a navíc, kdyby něco , tak vám pojišťovna stejně dá h...o

      1
  • odpovědětPavlína Forejtová | 21. 9. 2022, 11:30

    Servis nás asi tři roky zpět vyšel na dva tisíce od té doby už jsme ho neobjednali. Že by se nám nějak dramaticky zvýšiala spotřeba plynu bych neřekla

      1
    • Ikona uživatele

       Karel Ševčík | 21. 9. 2022, 11:50

      Hlavně si pořiďte detektor CO ..... šetříte na nesprávném místě!!!!!!

        1
  • odpovědětTomáš Jadrný | 21. 9. 2022, 11:28

    Máme kotel na plyn už přes 15 let a servis dělám každý rok. Asi ne tak kvůli úspoře ale mám k tomu respekt.

      5
Témata



Krajské zprávy