Hlavní stránka    DOMÁCÍ     ZAHRANIČNÍ     NÁZORY
Elektromobilita    Globální oteplování    Odpady    Zvířata    Lesy    Energetika    Fosilní paliva    Voda    Vodík    Doprava    
Úvod | DOMÁCÍ | ZAHRANIČNÍ | NÁZORY

Diskuze: Elektromobilita v Evropě má problém, není kde nabíjet

Zpět na článek


  • odpovědětfidu před týdnem:

    To chce zajet do Švédska. Zelení mozkové (tím nemyslím lampasáky) tam fest šlapou dynama.

  • odpovědětKarel před 2 týdny:

    Zatím není KDE nabíjet,horší bude až nebude ČÍM nabíjet.

  • odpovědětLaco před 2 týdny:

    Přitom stačí využívat k nabíjení naprosto čistou energii blesku. Na autě výsuvná teleskopická anténa, přepínač RADIO - BATERIE a pak jen prostor s bouřkovou činností. Nabíjení v řádech jedné sekundy, kam se hrabou rychlonabíječky.

  • odpovědětlvy před 2 týdny:

    No a až je vybudují, tak sice budou, ale už nebude dostatek elektřiny, takže zase problém.

  • odpovědětcoolibra před 2 týdny:

    Tak jsem se těšil, že diskuse k tomuto ožehavému tématu bude bohatší. Zřejmě je tento problém většině lidí u pr..le. Možná nevíte ale EÚ likviduje plánovitě všechny své členy zaváděním nesmyslných zelených zákonů a soudruzi na východ od nás a zejména ti šikmookí se jen usmívají. Neboť právě oni disponují materiálovou a surovinovou základnou pro výrobu těchto el. strojků. Navíc je jasné, že většina členů EÚ nemá po zavedení restrikcí k výrobě el. energie a to zejména zrušením jádra a přechodem na větrníky potenciál tyto srandy provozovat neboť nemají dostatek energie, kterou si poté trapně kupují u nás. Což nakonec povede k jedinému a to totálnímu zdražení veškerých energií a likvidaci rozumného žití v této komunismem políbené EÚ. Další dopady ponechávám na vaší představivosti.

  • odpovědětMartin před 2 týdny:

    Elektromobilita má problém, že není Z ČEHO nabíjet. Výkonné a stabilní zdroje se ruší a všude se prosazuje nespolehlivý vítr a slunce. A to tu jezdí jen mizivý zlomek aut, co potřebuje elektřinu.

  • odpovědětHobit před 2 týdny:

    Jasně. Automobilky totiž čekají že jim všechno žádosti Brusel a oni jen přijdou k hotovýmu. A když už dostali obrovský dotace a vybudovali "pár" nabíjecích stanic IONITY, za peníze od EU, tedy od nás všech, tak tam naší tak obrovský černý že je to dražší než jezdit na benzín. Ano jen natahují ruku ale aby sami něco udělali to je ani nehne. V porovnání s Tesla nabíječkách, která je postavila za svoje peníze a je tam poloviční cena, jsou ty jejich nabíječky IONITY obrovská lichva. Takže nechápu proč by to za ně měl budovat stát? Proč nabíječky nestaví sami? Mají na to tolik peněz, vždyť mají miliardové zisky!

    •  Jan před 6 dny:

      Nevšiml jsem si, že by automobilky budovaly někdy benzínky a přesto je jich dostatek a vzemích, kde nevládne marxismus je inestovaly soukromé firmy. Nevím proč by bohatým majitelům elektromobilů měli chudáci ze svých daní přispívat nejen na pořízení auta, ale i na nabíječky.

  • odpovědětLukáš před 2 týdny:

    Jenže to soudruhy z Bruselu stejně nezajímá... Hurá vzhůru k zelené budoucnosti!



Doporučené články